Více jak po roce

04.03.2018 13:22

Jak tak koukám na kalendář tak už je to skoro dva roky, co jsem sem něco psal. No hrůza!!! Hlavu si už sypat popelem nebudu, stejně to nemělo, jak vidno, správný účinek. Prosím všechny příznivce, kteří nefacebookují, a hledali zde informace, aby se pokusili mi odpustit. Můžete mě přijít osobně proplesknout :

9.3.2018 do Pivního baru Lubor na Zbraslavi od 19:00 do 22.00

néééébóóó 22.3.2018 do pizzerie Miláno taky od 19:00 ale až do 23:00

nééébóóó  24.3.2018 do rastaurace Tornádo na Kazíně  od 20:00 do 24:00

Tak to by byl březen. v dubnu ještě nemáme termín do pizzky, ale plánujeme si zahrát venku u ohýnku na zahradě KC Zahrada na Chodově a to v sobotu 28.4.2018. Snad nezmrznem.

Všicni, kdo sledujete vývoj mých slibů a předsevzetí spravovat tuto stránku již pochopili, že to nikdy nebude moc slavné. A tak, pokud nechtějí vystavovat své intimnosti na facebooku, nabízím svou mailovou adresu : bily.had@centrum.cz ,  na kterou se mohou ozvat, a já je zařadím do skupiny zájemců o posílání pozvánek. Na mailu jsem častěji, a tak je větší šance se dostat k informacím.

—————

Zpět


Kontakt



https://www.facebook.com/kapelaknokaut


CD

Druhé CD tentokrát k 20 letům výročí kapely je již také na světě.